Nibe Roklub overholder forskrifter

18. marts 2020 14:19 , af Jacob Søndergaard

Dansk Forening for Rosport har udsendt et nyhedsbrev, som beskriver de forhold, vi som klub anbefales at overholde.

De nævnte skridt har bestyrelsen i Nibe Roklub allerede taget, og bestyrelsen holder til stadighed intern kontakt, ligesom vi i slutningen af uge 13 atter mødes (fysisk eller digitalt) og opdaterer situationen. Derefter meldes der ud med en nyhedsmail til alle medlemmer.

LINK: Dansk Forening for Rosports nyhedsbrev 18.3.2020

Ønsker du selv at abonnere på nyhedsbrevet fra Dansk Forening for Rosport: Tilmeld nederst på hjemmesiden roning.dk

Bestyrelsen gentager her enkelte indslag fra det tidligere nyhedsbrev:

Alle planlagte arrangementer i resten af marts måned er aflyst – gælder alle opslag i klubbens kalender. Det gælder såvel svømning / vand aktivitet i Nibe Svømmebad og aktiviteter i opholdsstuen, i værksted og bådehaller, i motionsrum / bad og omklædning, og det gælder al aktivitet (roning) på vandet – regi af klubben.

Særligt med hensyn til den planlagte standerhejsning / sæsonstart 28. marts, er denne udsat på ubestemt tid. Ligeledes vil der når roning atter kan finde sted, blive informeret om svømmeprøve.

For årets kajak- og roskole fastholder vi indtil videre tidspunkter og program. Oplysninger herom opdateres med nyhedsbrev 27/28. marts.

Læs hele nyhedsbrevet, som 12. marts blev udsendt til alle medlemmer

Denne nyhed er kun synlig for medlemmer af Nibe Roklub.