TRYG Fonden tildeler hjertestarter

29. maj 2024 10:44 , af Jacob Søndergaard

Nibe Roklub har af TRYG Fonden fået tilsagn om en hjertestarter, der skal opsættes udvendigt på klubhuset.
Der har over flere omgange været ansøgt om en hjertestarter, da der er en vis afstand fra klubbens område til andre hjertestartere, og flere af klubbens medlemmer menes at være i risikogruppen (!).
Dertil kommer, at en hjertstarter ved Nibe Roklub vil være nemt tilgængelig fra omfartsvejen.
Hjertestarteren bliver først leveret og installeret i løbet af nogle måneder, og i samme forbindelse skal der afholdes kursus, hvor medlemmer får mulighed for (skal) at gennemgå, hvordan hjertestarteren virker.
Bestyrelsen siger STOR TAK til Peter Volff Nielsen for ihærdigt at have søgt igen-og-igen – nu med et positivt resultat.