Ny hjemmeside

15. december 2016 14:34 , af Ole Torp

Så er klubbens nye hjemmeside for alvor gået i luften. Det betyder at vi siger farvel til den gamle som har tjenst os i flere år og goddag til en ny med flere muligheder. Her vil vi forhåbentlig med tiden få samlet al information om klubben og dens daglige virke, både for medlemmer og gæster. Noget af indholdet vil være offentligt mens meget andet kun vil være tilgængeligt for medlemmerne. Dette betyder også at alle medlemmer bør få oprette sig en adgangskode til siden snarest muligt. Koden vil ikke bare gælde som adgang til hjemmesiden men også til rokort. Jeres gamle koder til rokort er slettet. Når I logger på hjemmesiden vil vi gerne opfordre til at I tjekker om jeres kontaktoplysninger korrekte samt evt. at sætte et billede ind af jer selv. Disse billeder spejles også over i rokort - på den måde kan vi måske bedre kende hinanden på tværs af hele klubben ;-).

Da der er mange der pt. ikke har lavet et ny kodeord, vil I alle snarest modtage en mail fra klubben, hvori der er link til at lave nyt eller nulstille kode (skal kun benyttes af dem der ikke har været der tidligere :-)

Da hjemmeside gerne skulle være hele klubbens primære informationskanal, vi vi meget gerne have input til hvad I kunne tænke jer at den skal indholde at informationer og funktioner - hold jer ikke tilbage, for at sende en mail til formanden med jeres forslag- så ser vi hvad der kan lade sig gøre.