Nibe Roklub i Nibe Svømmebad

4. april 2019 14:56 , af Jacob Søndergaard

NIBE SVØMMEBAD ÅBNER NU

Efter mere end 15 måneders byggeri, og på det sidste nogle udfordringer omkring vandkvaliteten i de nye rørsystemer, bassinet mv., er det nu en kendsgerning, at Nibe Svømmebad åbner, så Nibe Roklubs svømmeprøver også kan aflægges i Nibe.

Klubben har længe haft reserveret: NU PÅ LØRDAG d. 6. APRIL som aktivitetsdag i Nibe Svømmebad.

Dette tidsrum holder vi fast ved, og fordeler tidsrummet således:
Kl. 12.00 - 14.00: Aflæggelse af svømmeprøver

Kl. 14.00 - 17.00: Øvelser for nye roere på kajakskole

Til kajakskole eleverne og til instruktører på kajakskolen udsendes særskilt besked om »skolen«.

–     –     –

SÅ – enten du skal med på årets kajakskole – eller har behov for at aflægge klubbens svømmeprøve, så er der god grund til at tage i svømmebadet nu på lørdag.
Har du allerede aflagt svømmeprøven, så er du bestemt lige så velkommen i tidsrummet kl. 12 - 14.
Når du aflægger svømmeprøve i Nibe Svømmebad, føres du på en liste, som klubben senere får. Blot aftal med livredderen.

–     –     –

Nibe Roklub har endvidere reserveret følgende to lørdage, ligeledes til aflæggelse af svømmeprøver – eller til alm. svømning, hvis man ønsker dette.

LØRDAG D. 13. APRIL og LØRDAG d. 27. APRIL, begge dage kl. 12 - 14.

Ovenstående tidsrum betaler klubben entré til Nibe Svømmebad.
Ønsker man at tage i svømmebadet på andre tidspunkter, må man selv »til lommerne«.
Nibe Svømmebad annoncerer selv badets nye åbningstider for publikum.

–     –     –

PS: Glæd dig – kludene i bådehallen til aftørring af robåde og kajakker er fornyet med helt nye klude!

Roerhilsner - BESTYRELSEN

Vedhæftede filer