HIP-HIP for rosæsonen 2019.

4. november 2019 16:25 , af Jacob Søndergaard

Et halvt hundrede roere var lørdag samlet til standerstrygning og dermed sæsonafslutning. Det har igen været en meget aktiv rosæson, vejret til trods. 43.476 kilometer er der roet, til sammenligning med sidste års all-over rekordsæson, hvor det blev til 49.581 kilometer. Lørdagen bød også på mange roere, der tog årets sidste rotur, uddeling af guld (+1500 km), sølv (+800 km) og bronze (+400 km). 35 roere opnåede på den måde en anerkendelse af årets roning.

Og om ikke selveste Kong Neptun dukkede op og uddelte guld til de mest flittige – vi ses til kanindåb 2020. Det var også tid at hylde klubbens to Danmarksmestre: Casper og Lærke, som sammen med Matilde havde opnået DM Guld. De blev beæret med blomster til alle tre.
Dagen blev rundet af med en rigtig roerfest i klubhuset.