ÅREKNUDEN - december 2020

29. december 2020 13:25 , af Jacob Søndergaard

SÅ er der læsestof fra roklubben - aktuelt, og med tilbageblik samt status fra formanden.

Tjek også statistikkerne fra den forgangne rosæson, som jo er historisk aktiv, trods corona-krosen.

God læselyst

LÆS HER: ÅREKNUDEN DECEMBER

Som altid kan du i roklubben afhente dit trykte eksemplar af klubbladet.
- og det kan du fortsat, selv om klubhuset er lukket.
Inden for hoveddøren finder du de trykte blade.

Har du problemer med at læse ovenstående link:
Kopiér da dette link i din browser:

Redaktionen og bestyrelsen sender dig hermed de bedste hilsner og ønsket om Godt Nytår.
Desværre kan vi jo i år ikke mødes i klubben til NYTÅRSKUR – vi håber at kunne genoptage denne populære tradition næste år.

Bestyrelsen mødes kort inde i det nye år, og vil ved den lejlighed naturligvis vurdere, hvordan vi kommer videre med klubbens aktiviteter, set i forhold til de regler og restriktioner, som samfundet byder os.

Indtil da: Ret blot blottet fremad – der skal nok komme endnu en god rosæson, og mon ikke, vi så inden længe får mulighed for at genoptage i det mindste nogle af de ro-mæssige aktiviteter m.m., som vi alle i klubben længes efter.

Roer- og nytårs hilsen fra BESTYRELSEN