Rospinning - Åbent Hus

13. januar 2019 20:46 , af Jacob Søndergaard

Søndag den 13. januar holdt klubben et succesfuldt åbent hus arrangemnet for nye rospinnere. Der deltog otte - det var vi meget tilfredse med, og vi havde en hyggelig og aktiv formiddag.

De syv vil meget gerne se om det er noget for dem, så på holdene onsdag og torsdag den næste periode vil i opleve at 0 til 3 pladser bliver reserveret til de nye - så hold øje i rokort på hvor mange pladser aktiviteten er oprettet med.  Vi vil dog også invitere de nye på et til to separate begynder hold. De nye har ikke nøgle, men kan i forbindelse med rospinningstræningen bruge klubbens faciliteter, omklædning og bad. Vi håber i vil være med til at tage godt imod de nye rospiningskammerater.

Giver dette iøvrigt anledning til spørgsmål - kontakt da gerne Lena, Margit, Birthe eller Vibeke

Nye rospinnere kan kontakte Lena Knudsen på: lenamknudsen@gmail.com

På rospinningsinstruktørenes vegne