Nyt kajakgrej til test i klubben – vær med!

25. maj 2018 07:19 , af Jacob Norris

Demo-aften 12. juni - tilmeld på rokort.dk - men læs først her:

Vi har i Nibe Roklub gennem de seneste par år været meget aktive på uddannelse af nye kajakroere og i år er ingen undtagelse. På vores 2018 roskole havde vi 22 friske og engagerede kajakkaniner og fire på roskolen, som alle gennemførte roskoleweekenden med stor entusiasme. Det er præcis det, som vi søger i klubben - engagerede medlemmer som er med til at udfylde rammerne, som vi og naturen stiller til rådighed i Nibe og farvandet omkring os.

Vi har gennem de seneste 4-5 år haft et godt samarbejde med firmaet Kajakfreak i Holstebro, og ofte kunne henvist nye kaniner ud til ham for at købe udstyr. Han er prismæssigt godt med på markedspriserne og så får man noget ingen af de andre kajak- og sportsbutikker kan give: personlig vejledning omkring pasform og udstyrsvalg. Det meste af det udstyr som Brian og Benno fra kajakfreak sælger, det har de selv haft prøvet og vurderet. Det er noget jeg sætter pris på at kunne give videre til nye medlemmer, og vi kan uden at blinke sende folk ud til Holstebro og blive taget godt imod. Kajakfreak sætter naturligvis også pris på samarbejdet, det går begge veje. Og i år har vi fået 2 lækre kulfiber pagajer Select X-Line i klubversion stillet til rådighed til brug for alle klubbens medlemmer. De er ankommet og har også fået de første gode anmeldelser af de nye kaniner. Prøv dem når du skal på vandet næste gang - de står i pagajracket, klar til brug.

Kajakfreak har masser af grej og udstyr som har vores interesse, og TIRSDAG DEN 12. JUNI kommer Benno forbi Nibe Roklub med en trailer fuld kajakker, pagajer, veste og andet lækkert udstyr. Vi holder en demo aften fra kl 18:30 og 3 timer frem. Kom og prøv udstyret, det er altid rarest at teste i eget farvand.
HUSK: tilmelding er nødvendig, da arrangementet KUN bliver til noget hvis vi bliver mindst 15 mand.

Tilmelding via: rokort.dk

Hilsen Kajakchefen

Kajakteknik – bliv bedre til detaljerne

Frem til sommerferien holder vi teknik hver onsdag kl. 19.00 – 21.00. Der vil være mulighed for at træne alt fra styretag, redning, bugsering og balance leg. Så trænger du til at komme i gang, kom og vær med. Det er for alle uanset niveau.
Tilmelding er ikke nødvendig.
Mvh Thomas Carlslund

Vedhæftede filer