Ny trænings- og profil beklædning

26. april 2017 13:22 , af Jacob Søndergaard

Som det sikkert er de fleste medlemmer bekendt, har Nibe Roklub en aftale med TØJHUSET i Nibe om salg af forskellig trænings- og profilbeklædning. Sortimentet er nu opdateret, og enhver kan orientere sig i den lille udstilling, som er placeret i klubhuset. Der er tale om rigtig lækkert tøj - funktionel* heldragt i over- eller underdel, funktionel* T-shirt med eller uden ærmer (K/L), alm. bomulds T-shirt samt jakker i hhv. flies eller softshell.
Alt sammen i klubbens marineblå farve* med påtrykt eller-broderet stander (foran) og / eller LOGO (på ryg). Dit eget navn kan tilkøbes og placeres efter aftale eller rådgivning.

Alt kan beses i klubhuset, hvor der også er anført hvilke af modellerne, der fåes til dame- eller herrer. Du skal selv kontakte TØJHUSET i Nibe og aftale den endelige bestilling og betaling. Forvent en smule leveringstid, alt afhængig af hvilken model, du vælger.

* Funktionel: Åndbart stof, der tørrer nemt, hvis det bliver vådt. Lange bukser fåes kun i sort farve - alt andet i marineblå.

Ønsker du særlige ro-shorts med forstærket sæde, tjek ud og køb evt. hos: https://www.chopar.dk/robukser/