Nibes juniorer holder 3. plads i Grand Prix

18. januar 2017 12:10 , af Jacob Søndergaard

Nibe Roklub har tre hold med i indeværende sæsons Otter Grand Prix - roturneringen på Nettet.

Klubben deltager med to hold i juniorklassen (Junior 14 åben) med fire roere på hvert hold – og ét seniorhold i klassen 35+mix.

Placeringsmæssigt klarer klubbens juniorhold 1 sig bedst med en samlet 3. plads blandt 13 hold efter tre af fem runder. Holdet har opnået placeringerne som nr. 9, 4 og 4 i de tre runder, hvilket altså giver en aktuel samlet 3. plads. Nibe Roklubs juniorhold 2 har opnået placeringer som nr. 8, 7 og 7, hvilket giver holkdet en aktuel 6. plads i samme række.

Nibe Roklubs seniorhold i 35+Mix har opnået placeringer son nr. 3, 5 og 4 i de tre første runder, hvilket giver holdet en aktuel 5. plads blandt de 13 tilmeldte hold.

Samtlige rækker og placeringer kan ses på www.8gp.dk

Har du lyst at ro med, er næste omgang onsdag d. 8. februar i motionsrummet. Krav: Min. 35 år - herre eller dame.

Billedet til denne nyhed stammer fra seniorholdet 35+Mix ved seneste runde 12. januar.